  • Data: 2002-02-05 00:03:10
    Temat: Re: Biorcy vs. Dawcy w Internecie Re: Skanowanie portów
    Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    leh wrote:

    > Dariusz <d...@p...onet.pl> skribis:

    > To zidentyfikuj kto to jest : 217.99.208.52

    Identyfikacji nie musze ja dokonywac.
    Wystarczy ze istnieje osoba, instytucja, ktora to potrafi,
    lub znana jest metoda, algorytm, procedura powiazania adresu IP
    z osoba.

    Poniewaz grupa Echelon wykazala ze jest to mozliwe, zatem od chwili
    ogloszenia
    tego zdarzenia w internecie nalezy przyjac, ze IP moze zostac uznane za
    dana osobowa.

    Jacek