    From: "Elvgreen" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sąsiad nie zgadza się na posadzenie drzewa ;)
    Date: Thu, 6 Apr 2006 12:15:00 +0200

    Użytkownik "wektor" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:e12ouf$r08$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > już ostatni raz się wypowiem. Myślę, że jeżeli dla działek w POD (co
    > ten skrót oznacza, wiedziałam wcześniej, niż Ty dowiedziałeś się, co
    > to jest google) są opisane ograniczenia, to tym bardziej na działce
    > letniskowej.

    Hm... Interesuje mnie skąd wiesz kiedy poznałem Google. To ciekawe. Słyszysz
    głosy?

    Podawali ci ludzie wycinki z różnych portali gdzie napisane jest wyraźnie,
    że dla POD jest regulamin, a dla pełnej własności nie i reguluje to jedynie
    art. 148-150 KC? Więc daruj sobie "sobiemyślenie" i podaj jakiś przepis,
    albo nie siej dezorientacji.

    > Wprawdzie nie napisałeś, jaki tytuł prawny macie do tych
    > działek, ale założyłam, że jest to własność prywatna, ale nawet przy
    > dzierżawie nie powinno być inaczej.
    > W sąsiedztwie, zwłaszcza w miejscu do rekreacji i wypoczynku powinna
    > panować zgoda., a Ty hodujesz "drzewko niezgody" i szukasz poparcia dla
    > swego postępowania. Czasem lepsza słomiana zgoda niż złota wojna.

    Na mojej działce rośnie 30 drzew niezgody, które sąsiad najchętniej by
    wyciął.
    Jak mnie grzecznie poprosi to drzewko przeniosę. Jak zacznie wymachiwać
    rękami i straszyć sądem to powiem, że wysadzę granicę wysokimi tujami żeby
    jego głupiej gęby nie oglądać. A ty albo podaj konkretny przepis na
    uzasadnienie swojego "sobiemyślenia" albo nie zabieraj głosu.