  • Data: 2006-05-11 12:42:14
    Temat: Re: Sąsiad nie zgadza się naposadzenie drzewa ;)
    Od: "Adam K." <k...@w...ilkus.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elvgreen napisał(a):
    poważnie to sąsiad upiera się, że nie mam racji i on musi wyrazić zgodę
    > na posadzenie drzewka i jak chcę to może mi przynieść przepisy itd.
    > (wymienił oczywiście regualmin POD :). Próbowałem go naprostować, że żadnych
    > przepisów nie ma a rozmawiać jedynie możemy po sąsiedzku. Uparł się, że są,
    > no to sobie poczekam na przedstawienie tych przepisów. Albo przyzna mi rację
    > i zastanowię się co z tym zrobić, albo pójdzie w zaparte i poproszę go o
    > przedstawienie przepisów. Na razie idzie w zaparte.

    Może sprawdź jeszcze, czy przypadkiem nie naruszył prawa wycinając
    drzewa u siebie (iście śliczne to musi być - np. kwadratowa polana w
    lesie obsiana pietruszkami) - może akurat znajdziesz dodatkowego haka,
    który sąsiada może sporo kosztować? IMHO kupując działkę rekreacyjną w
    lesie, jestem świadom tego, że jest ona pokryta i otoczona drzewami, a
    tu nagle sympatyczny sąsiad z lasu robi pustynie... Też możnaby mieć
    zastrzeżenia.

    --
    Adam K.