  • Data: 2006-04-06 09:59:50
    Temat: Re: Sąsiad nie zgadza się na posadzenie drzewa ;)
    Od: "wektor" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    już ostatni raz się wypowiem. Myślę, że jeżeli dla działek w POD (co
    ten skrót oznacza, wiedziałam wcześniej, niż Ty dowiedziałeś się, co
    to jest google) są opisane ograniczenia, to tym bardziej na działce
    letniskowej. Wprawdzie nie napisałeś, jaki tytuł prawny macie do tych
    działek, ale założyłam, że jest to własność prywatna, ale nawet przy
    dzierżawie nie powinno być inaczej.
    W sąsiedztwie, zwłaszcza w miejscu do rekreacji i wypoczynku powinna
    panować zgoda, a Ty hodujesz "drzewko niezgody" i szukasz poparcia dla
    swego postępowania. Czasem lepsza słomiana zgoda niż złota wojna.

    wa