  • Data: 2006-04-06 11:03:02
    Temat: Re: Sąsiad nie zgadza się na posadzenie drzewa ;)
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-04-06, Elvgreen <e...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "wektor" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja czytałem ale w odróżnieniu od Ciebie, zrozumiałem co tam jest napisane.
    > Dotyczy to działek POD.

    Mimo tego, że przepisy dotyczą tylko POD, to kryje się w nich cenna
    informacja, że nie jest dobrze sadzić czegokolwiek tak blisko granicy,
    bo nie przypuszczam, żeby te przepisy i podane odległości wynikały z
    czyjegoś widzimisie. Raczej chodzi o to, że tak bliskie nasadzanie
    wchodzi sąsiadowi w szkodę.

    Renata