  • Data: 2006-04-06 13:40:12
    Temat: Re: Sąsiad nie zgadza się na posadzenie drzewa ;)
    Od: "Elvgreen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w >
    Mimo tego, że przepisy dotyczą tylko POD, to kryje się w nich cenna
    > informacja, że nie jest dobrze sadzić czegokolwiek tak blisko granicy,
    > bo nie przypuszczam, żeby te przepisy i podane odległości wynikały z
    > czyjegoś widzimisie. Raczej chodzi o to, że tak bliskie nasadzanie
    > wchodzi sąsiadowi w szkodę.

    Mówimy o przepisach. To czy mu to wchodzi w szkodę czy nie to są odczucia i
    widzimisię. Prawo nic na ten temat nie mówi. Swoją postawę określiłem -
    poprosi mnie grzecznie to przeniosę, zacznie mnie straszyć to go pogonię. To
    chyba uczciwe podejście ;)