  • Data: 2006-04-10 07:47:13
    Temat: Re: Sąsiad nie zgadza się naposadzenie drzewa ;)
    Od: "Elvgreen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrne3jvro.4j8.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...
    > Jeśli nie zauważyłeś, to podpowiadam, że od pewnego czasu ta dyskusja
    > nie dotyczy już aspektów prawnych, bo te zostały już wyjaśnione.

    Acha, czyli rozmawiamy, na temat tego, że powinienem nie drażnić sąsiada.
    On mnie też nie powinien drażnić, czy to tylko jednostronny układ? ;)

    A na poważnie to sąsiad upiera się, że nie mam racji i on musi wyrazić zgodę
    na posadzenie drzewka i jak chcę to może mi przynieść przepisy itd.
    (wymienił oczywiście regualmin POD :). Próbowałem go naprostować, że żadnych
    przepisów nie ma a rozmawiać jedynie możemy po sąsiedzku. Uparł się, że są,
    no to sobie poczekam na przedstawienie tych przepisów. Albo przyzna mi rację
    i zastanowię się co z tym zrobić, albo pójdzie w zaparte i poproszę go o
    przedstawienie przepisów. Na razie idzie w zaparte.