  • Data: 2006-04-06 11:51:40
    Temat: Paweł i Gaweł 2006 :)))
    Od: "bhg" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elvgreen <e...@g...pl> napisał(a):

    > Jak mnie grzecznie poprosi to drzewko przeniosę. Jak zacznie wymachiwać
    > rękami i straszyć sądem to powiem, że wysadzę granicę wysokimi tujami żeby
    > jego głupiej gęby nie oglądać. A ty albo podaj konkretny przepis na
    > uzasadnienie swojego "sobiemyślenia" albo nie zabieraj głosu.

    Nieźle. I ty uważasz siebie za osobę ugodową? Trzeba było na samym początku
    zaznaczyć, ze na twoim wątku mają prawo wypowiadać się wyłącznie osoby o
    pogladach identycznych jak twoje;) Ja jednak pozwolę sobie wyjaśnić ci coś
    czego najwyraźniej nie rozumiesz. Ludzie mają różne potrzeby - ty chcesz
    mieć cień z dużego drzewa i huśtawkę a twój sąsiad chce uprawiac pietruszkę
    której cien przeszkadza.
    Jego potrzeby są tak samo ważne jak twoje wyobraź sobie... nawet jeśli ty
    uważasz jego samego za głupiego ćwoka a jego pietruszkę za idiotyzm. Zresztą
    on ma prawo to samo sądzić o tobie i twoich drzewach.
    Rozważ tez może taką możliwość, że twój sąsiad ma wnuka który też lubi
    uprawiać pietruszkę i nie lubi cienia - i pozwól sąsiadowi troszczyć się o
    wnuka tak jak sam troszczysz się o swojego syna i jego zadowolenie.
    A może po prostu przypomnij sobie wierszyk o Pawle i Gawle?