eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSąsiad nie zgadza się na posadzenie drzewa ;) › Re: Paweł i Gaweł 2006 :))) Was: Sąsiad nie zgadza się na posadzenie drzewa ;)
  • Data: 2006-04-08 16:39:56
    Temat: Re: Paweł i Gaweł 2006 :))) Was: Sąsiad nie zgadza się na posadzenie drzewa ;)
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4/8/2006 6:26 PM, bhg wrote:

    > Nie musze sobie tego wyobrażac, widze dokładnie ze on innych ma w dupie.
    > Dziwi mnie tylko, ze mając potrzeby innych w dupie tyle się rozpisuje o
    > swoich własnych. Mój post był właśnie o tym.

    Chyba nie przeczytałeś go uważnie. On chciał jak najbardziej sprawę
    rozwiązać polubownie ale skoro sąsiad żąda czegoś, co (póki co jest
    zgodne z prawem) stoi na jego posesji i jeszcze nie zamierza sprawy
    załatwić ugodowo wcale mu się nie dziwię. Też bym miał takiego aroganta
    w głębokim poważaniu.

    > Och, a dlaczegóż to? Czy moze dlatego, ze ty masz taką potrzebę? Cóż, w
    > granicach prawa ja twoje potrzeby tez mogę mieć sam wiesz gdzie a nie wydaje
    > mi się bym zmieniając tytuł podpadała pod jakies paragrafy;)

    To nie są moje potrzeby tylko wymogi netykiety. A tak na marginesie -
    nie każdy korzysta z graficznych czytników newsów i takiemu klientowi
    poprostu robisz burdel w hierarchii postów (właśnie przez zmieniony
    subject). U takich ludzi zwykle na poważnych grupach i po takim numerze
    ląduje się w KFie bez uprzedzenia. Nie napisałem tego, żeby Ci dopiec
    tylko żebyś miał tego świadomość.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor