    Date: Sun, 1 Jan 2023 13:36:29 +0100
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: SM sobie pogrywa (tzw. system MOL)

    W dniu 01.01.2023 o 10:12, Akarm pisze:
    > Nie.
    > To nie spółdzielnia udzieli ci informacji, tylko pracownik spółdzielni,
    > czyli mój, twój - nasz pracownik. Albowiem spółdzielnia to my. I to my
    > tworzymy prawo, które obowiązuje nas i naszych pracowników.
    > Skoro my uchwalamy sposób komunikacji, to zarząd i wszyscy nasi
    > pracownicy maja obowiązek do tego się stosować.+

    Uważam, że przeceniasz możliwości. Po za tym, o ile można by dyskutować
    o tym w odniesieniu do osób - członków spółdzielni - którzy mają wpływ n
    a uchwalane zasady, to w odniesieniu do osób trzecich już zdecydowanie nie.

    > I gdyby pytający poszedł do zarządu, to na pewno uzyskałby wszelkie
    > informacje - jeśli jest do otrzymania tych informacji upoważniony.

    Nie wiemy tego. Po za tym ja go trochę rozumiem. Pójdzie. Coś tam
    pracownik powie. Potem jak udowodnisz, co powiedział? Też preferuję
    kontakt email.

    > W omawianym przypadku chodzi o udzielanie informacji spółdzielnianych
    > osobie, której nie da się zweryfikować. Pytanie przez e-mail zadać może
    > każdy. Skąd pracownicy spółdzielni mają wiedzieć, kto kryje się za
    > danymi widocznymi w e-mailu?
    > Pytanie, zadane przez osobę zweryfikowaną, pewnie nie będzie
    > pozostawione bez odpowiedzi.

    Jakaś "szklana kula", "tajemna wiedza"? Bo ja śledzę ten wątek i nadal
    nie iem, o co chodzi. Jeśli w ocenie pracownika spółdzielni ma on
    wątpliwość co do prawa danej osoby do uzyskania osoby, to powinien mu to
    napisać w emailu, a nie odsyłać do jakiegoś lokalnego wymysłu. Przecież
    w takim wypadku na tym MOL-u też nie będzie uprawniony. To chyba nie
    zależy od kanału łączności.

    --
    Robert Tomasik