  • Data: 2023-01-01 13:44:43
    Temat: Re: SM sobie pogrywa (tzw. system MOL)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.01.2023 o 11:52, J.F pisze:

    > Nie wiem czy mozesz. To teraz forma podatku - oplata dla gminy :-)

    Tylko, że ów podatek płaci Spółdzielnia w tym wypadku, a składają się na
    nią użytkownicy. Ale przykład był akurat celowy. I co, jak im przestaną
    płacić, to wyślą mi pismo, by sobie wszedł na ten MOL i zobaczył, co mi
    zrobią, jak nie zapłacę, czy nagle uznają, że jestem godny odczytania
    emaila?

    > Glosowales za jakim MOL? A moze choc glosowales, zeby spoldzielnia
    > zalozyla strone www ?

    No i nawet, jak większość głosowała, to jakim prawem narzuca to mniejszości?

    > No ale nie odpowiedzieli, ze nie odpowiadaja z takiego powodu.

    Właśnie wydaje mi się, ze tu jest problem z tym, że albo nie wiemy o co
    chodzi, albo jednak odpowiedź spółdzielni jest nieadekwatna. Bo nasz
    pytający nie chce wiedzieć, gdzie spółdzielnia publikuje odpowiedź na
    jego pytanie, tylko pyta o coś konkretnego.

    Jeszcze, gdyby - bo nadal nie wiemy, jak to dokąłdnie wygląda - w
    odpowiedzi na jakieś typowe pytanie pracownik po prostu wysłał link do
    publikowanej odpowiedzi, to bym uznał to za dopuszczalne. Wiele osób o
    to samo pyta. Napisali artykuł wyjaśniający szczegółowo. Po co to powielać.

    Ale jeśli to ma formę, że na pytanie co grozi za jazdę po pijanemu, ktoś
    odpisze, żeby sobie poszukał w kodeksie karnym, no to niby odpowiedź
    rzeczowa, ale pewnie niewiele pomaga.

    --
    Robert Tomasik