  • Data: 2023-01-01 13:50:02
    Temat: Re: SM sobie pogrywa (tzw. system MOL)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Praktyka.

    Pytanie, czy właściwa.

    > Tak.
    > Nakazaliśmy zarządowi uruchomić stronę www.

    Strona jest dobrym pomysłem, ale to nie zwalnia nikogo od standardów.

    > Może. Ale mało prawdopodobne. Wszystko zależy, jak spółdzielcy sobie
    > ustawili swoich pracowników. Kiedy mieszkałem w bloku, to po prostu
    > szedłem do administracji na kawę i administrator mi zawsze wszystkie
    > informacje przekazywał. Jeśli potrzebowałem dowiedzieć się czegoś z
    > zakresu działalności zarządu, to jechałem do biura zarządu i prezes lub
    > inny mój pracownik potrzebne informacje mi przekazywał.

    O ile podzielam Twoje stanowisko, że najprawdopodobniej chodzi w tej
    sprawie o coś, o czym pytający nie chce nam napisać - i dlatego dostaje
    takie odpowiedzi, jakie dostaje - tym nie mniej ogólnie to analizując
    tak nie powinno być.

    > Odpowiedzieli, że proszę bardzo - na platformie mogącej zweryfikować
    > chętnego do pozyskania informacji.

    No to tylko Ty tak to interpretujesz. Ja te emaila interpretuje na w ten
    sposób, że mamy pana w "duszy" i pan se znajdzie na naszych stronach.

    --
    Robert Tomasik