  • Data: 2023-01-01 14:25:12
    Temat: Re: SM sobie pogrywa (tzw. system MOL)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 1 Jan 2023 13:44:43 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Tylko, że ów podatek płaci Spółdzielnia w tym wypadku, a składają się na
    > nią użytkownicy. Ale przykład był akurat celowy. I co, jak im przestaną
    > płacić, to wyślą mi pismo, by sobie wszedł na ten MOL i zobaczył, co mi
    > zrobią, jak nie zapłacę, czy nagle uznają, że jestem godny odczytania
    > emaila?

    A po co ci maja wysylac jakies pismo?
    Z dłużnikami sie postępuje zgodnie ze statutem :-)

    Nalicza odsetki, wyslą pismo potem ile im zalegasz :-)

    Albo i nie wyslą, bo skoro wszystko jest w MOL :-)

    > No i nawet, jak większość głosowała, to jakim prawem narzuca to mniejszości?

    Bo to spoldzielnia i tak sie decyzje przeprowadza.

    Przy czym w wiekszosci spoldzielni to raczej decyzja prezesa, a nie
    społdzielcow. Chce to zrobi, nie chce to nie zrobi.
    A moze jest specem i potrafi zalozyc strone sp-lni na fejsbooku :-P

> [...]
    > pytający nie chce wiedzieć, gdzie spółdzielnia publikuje odpowiedź na
    > jego pytanie, tylko pyta o coś konkretnego.
    >
    > Jeszcze, gdyby - bo nadal nie wiemy, jak to dokąłdnie wygląda - w
    > odpowiedzi na jakieś typowe pytanie pracownik po prostu wysłał link do
    > publikowanej odpowiedzi, to bym uznał to za dopuszczalne. Wiele osób o
    > to samo pyta. Napisali artykuł wyjaśniający szczegółowo. Po co to powielać.
    >
    > Ale jeśli to ma formę, że na pytanie co grozi za jazdę po pijanemu, ktoś
    > odpisze, żeby sobie poszukał w kodeksie karnym, no to niby odpowiedź

    No ale kogo pytasz?
    Bo kto jest uprawniony do odpowiedzi na takie pytanie ? :-)
    A kto zobowiązany?

    Przezydent, premier, MS? :-)
    kazdy sędzia, prokurator, policjant?

    J.