eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSM sobie pogrywa (tzw. system MOL) › Re: SM sobie pogrywa (tzw. system MOL)
  • Data: 2023-01-01 13:42:06
    Temat: Re: SM sobie pogrywa (tzw. system MOL)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sun, 1 Jan 2023 13:36:29 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > W dniu 01.01.2023 o 10:12, Akarm pisze:
    >>> Ale jak Spółdzielnia - przykładowo - odmówi mi informacji skąd mam
    >>> wziąć klucz do śmietnika i z tego powodu nie mogę z niego korzystać,
    >>> to poważnie bym rozważał prawo do zaprzestania płacenia za wywóz śmieci.
    >> Nie.
    >> To nie spółdzielnia udzieli ci informacji, tylko pracownik spółdzielni,
    >> czyli mój, twój - nasz pracownik. Albowiem spółdzielnia to my. I to my
    >> tworzymy prawo, które obowiązuje nas i naszych pracowników.
    >> Skoro my uchwalamy sposób komunikacji, to zarząd i wszyscy nasi
    >> pracownicy maja obowiązek do tego się stosować.+
    >
    > Uważam, że przeceniasz możliwości. Po za tym, o ile można by dyskutować
    > o tym w odniesieniu do osób - członków spółdzielni - którzy mają wpływ n
    > a uchwalane zasady, to w odniesieniu do osób trzecich już zdecydowanie nie.
    >>
    >>> I tu nie może to być forma wydumana polegająca na tym, że informację
    >>> można uzyskać tylko w środy miedzy 15, a 16 pod warunkiem stawienia
    >>> się w różowym krawacie.
    >> I gdyby pytający poszedł do zarządu, to na pewno uzyskałby wszelkie
    >> informacje - jeśli jest do otrzymania tych informacji upoważniony.
    >
    > Nie wiemy tego. Po za tym ja go trochę rozumiem. Pójdzie. Coś tam
    > pracownik powie. Potem jak udowodnisz, co powiedział? Też preferuję
    > kontakt email.
    >>
    >>> Tak więc, o ile ogólnie masz rację, że mogę nie mieć ochoty komuś
    >>> odpowiedzieć, to czasem prawo wprowadza nie do końca zamierzone przez
    >>> odmawiającego skutki takiej odmowy.
    >> W omawianym przypadku chodzi o udzielanie informacji spółdzielnianych
    >> osobie, której nie da się zweryfikować. Pytanie przez e-mail zadać może
    >> każdy. Skąd pracownicy spółdzielni mają wiedzieć, kto kryje się za
    >> danymi widocznymi w e-mailu?
    >> Pytanie, zadane przez osobę zweryfikowaną, pewnie nie będzie
    >> pozostawione bez odpowiedzi.
    >
    > Jakaś "szklana kula", "tajemna wiedza"? Bo ja śledzę ten wątek i nadal
    > nie iem, o co chodzi. Jeśli w ocenie pracownika spółdzielni ma on
    > wątpliwość co do prawa danej osoby do uzyskania osoby, to powinien mu to
    > napisać w emailu, a nie odsyłać do jakiegoś lokalnego wymysłu. Przecież
    > w takim wypadku na tym MOL-u też nie będzie uprawniony. To chyba nie
    > zależy od kanału łączności.

    W tym MOL jest jakis login i haslo, rozdawane uprawnionym
    czlonkom/wlascicielom mieszkan.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1