  • Data: 2023-01-01 13:03:42
    Temat: Re: SM sobie pogrywa (tzw. system MOL)
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.01.2023 o 11:52, J.F pisze:

    > Teoria.

    Nie.
    Praktyka.

    > Glosowales za jakim MOL?
    > A moze choc glosowales, zeby spoldzielnia zalozyla strone www ?

    Tak.
    Nakazaliśmy zarządowi uruchomić stronę www.

    > A sekretarka prezesa powie "informacji udziela Biuro obslugi
    > mieszkanca, w poniedzialki i srody od 12 do 14" :-P
    >
    > I co - moze tak byc?

    Może. Ale mało prawdopodobne. Wszystko zależy, jak spółdzielcy sobie
    ustawili swoich pracowników. Kiedy mieszkałem w bloku, to po prostu
    szedłem do administracji na kawę i administrator mi zawsze wszystkie
    informacje przekazywał. Jeśli potrzebowałem dowiedzieć się czegoś z
    zakresu działalności zarządu, to jechałem do biura zarządu i prezes lub
    inny mój pracownik potrzebne informacje mi przekazywał.

    > No ale nie odpowiedzieli, ze nie odpowiadaja z takiego powodu.

    Odpowiedzieli, że proszę bardzo - na platformie mogącej zweryfikować
    chętnego do pozyskania informacji.

    --
    -
    Akarm