    Date: Sat, 31 Dec 2022 21:39:13 +0100
    Subject: Re: SM sobie pogrywa (tzw. system MOL)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Akarm <a...@w...pl>

    > Jeśli jakiś przepis zobowiązuje spółdzielnię do udzielenia informacji,
    > to nie można uchwałą zmienić tego, jak ma ona zostać udzielona.

    Skąd ci do głowy takie kretynizmy przychodzą?
    Jeśli ja nie mam ochoty udzielić Robertowi Tomasikowi odpowiedzi na
    zadane pytanie, to nie ma takiej siły, która by mnie do tego
    zobowiązała. A tym bardziej, nie muszę odpowiedzieć nieznanemu
    osobnikowi. Jeśli spółdzielnia nie życzy sobie udostępniania informacji
    osobom obcym, to pracownicy (wszyscy: prezes, księgowy administrator,
    stróż) muszą się do tego stosować. To ja decyduję o tym, co wolno moim
    pracownikom. To moje uchwały są wiążące, a nie czyjeś widzimisie.

    --
    -
    Akarm