  • Data: 2011-02-03 19:38:07
    Temat: Re: Rondo Kaponiera w Poznaniu
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wwieslaw pisze:
    > Minął zielony sygnał świetlny, którego znaczenie to "zezwolenie na
    > _wjazd za sygnalizator_" - ale nic nie mówi o pierwszeństwie (OIDP).
    >
    > Od tego momentu musi obserwować otoczenie. Jeśli widzi _z prawej_
    > nadjeżdzający samochód to musi mu ustąpić.

    czyli tak: "normalne skrzyżowanie", chcę jechać na wprost, mam zielone
    przed wjazdem, wjeżdżam za sygnalizator, nie rozejrzałem się, z prawej
    walnął mnie samochód, który wjechał na czerwonym. On dostanie mandat za
    wjazd na czerwonym, a kolizji będę winien ja, bo nie ustąpiłem jadącemu
    z prawej? Błądzę?

    andy_nek