  • Data: 2011-02-06 19:49:05
    Temat: Re: Rondo Kaponiera w Poznaniu
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Nikuś w
    <news:3c7783ea-761a-4084-9328-b988c6dbf0c3@r21g2000y
    qd.googlegroups.com>:

    > MAM JUŻ ROZWIĄZANIE

    > napisałem do Komendy Policji - ich odpowiedź może się Wam przydać, oto
    > jej najważniejszy fragment:
    > (...)

    > a więc nie ma tam mowy o zmianie pierwszeństwa przejazdu przez
    > sygnalizator
    > S-1 (za wyjątkiem par. 95. ust. 4 oraz par. 96 ust. 1).

    Ty może zacytuj całe pytanie i całą odpowiedź.

    > Sygnalizator S-1 tylko i wyłącznie pozwala wjechać lub nie za tenże sygnalizator

    Ktoś oberwał latającym kwantyfikatorem i dostał zaćmienia?

    > Podsumowując. Jeśli masz zielone światło to możesz wjechać za sygnalizator
    > jednakże z uwzględnieniem ustąpienia pierwszeństwa przejazdu

    Czyli 3. Sygnały świetlne mają pierwszeństwo przed znakami drogowymi
    regulującymi pierwszeństwo przejazdu.

    Zadaj opowiadaczowi bajek jeszcze jedno pytanie: dlaczego w testach na PJ,
    przy pytaniach o pierwszeństwo, jeśli jest sygnalizacja świetlna, nie ma
    znaków dotyczących pierwszeństwa. I niech się popatrzy na pytanie Z235 i
    prawidłowe odpowiedzi
    (http://www.mi.gov.pl/files/0/1792131/bankpytaegzami
    nacyjnychpopoprawkachgrudzie2009.pdf>

    --