  • Data: 2011-02-07 06:55:59
    Temat: Re: Rondo Kaponiera w Poznaniu
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nikuś" napisał w wiadomości grup
    0g2000yqf.googlegroups.com...

    C-12 występuje łącznie ze znakiem A-7 zatem będąc już na "rondzie"
    korzystasz z pierwszeństwa Tobie przysługującego (niezależnie od
    ewentualnej
    sygnalizacji świetlnej).

    Podsumowując: wszystko to prawda ale wnioski to stek bzdur.
    Odszukaj jeden z moich postów w wątku w którym napisałem pragmatyke sądów
    poznańskich w tym temacie. Tam masz wszystko. Obecne przepisy prawne NIE
    REGULUJĄ JASNO KWESTII PIERWSZEŃSTWA na "rondach" z sygnalizacją świetlną
    ustawioną jedynie na wjazdach.
    Specjalnie dla ciebie podam przykład. Stoisz jako 20 w rządku pojazdów
    oczekujących na zielone światło a ja, z drugiej strony jako pierwszy. Zapala
    się zielone światło(dla nas obu), ja wjeżdżam, objeżdżam rondo i walę w
    ciebie który właśnie wjeżdżasz -według "twojej teorii" jesteś winny ;)