eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.62
    .MISMATCH!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.
    news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-f
    or-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <8...@g...com>
    <nkmlfd$vs2$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <nko350$d5l$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <nkocrr$mp8$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <nkoo8n$lqu$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <nl4e2d$16ut$2@gioia.aioe.org>
    <4...@g...com>
    <577627c9$0$12558$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    In-Reply-To: <c...@g...com>
    Subject: Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
    Date: Fri, 1 Jul 2016 15:42:36 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 27
    Message-ID: <57767353$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.141.172
    X-Trace: 1467380563 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 639 83.30.141.172:62861
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2605
    X-Received-Body-CRC: 3960118003
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:756551
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:c780403d-ff58-4d1b-8d06-16ce69d7a411@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 1 lipca 2016 10:20:27 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    >> Kiedy w zasadzie ma racje.
    >> (p)oslowie w swej madrosci nie raczyli sie wypowiedziec co w
    >> przypadku
    >> awarii sprzetu.

    >Teraz to już bez znaczenia- nie ustosunkowali się do reklamacji w
    >terminie 14dni znaczy uznali.
    >Aczkolwiek pytanie z pierwszego posta ciągle bez odpowiedzi- zarówno
    >konsument jak i sklep maja po dwa komplety kwitów(z gwarancji, z
    >niezgodności)
    >Które ważniejsze?

    Bez znaczenia ?
    Uznali ... gwarant naprawia i jak naprawi, to sprzet odesla.
    Zauwaz, ze ustawa nie mowi, ze maja w terminie 14 dni sprzet
    naprawic - tylko ustosunkowac :-)

    Gorzej, jak gwarant stwierdzi, ze sprzet jednak zalany byl i naprawy
    odmawia - tzn dla klienta lepiej, pieniadze do zwrotu.

    No chyba, ze jednak nie, bo rozne cuda nasze sady potrafily orzec :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1