eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
  • Data: 2016-07-01 16:32:50
    Temat: Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu piątek, 1 lipca 2016 15:42:45 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    ?
    >
    > Bez znaczenia ?
    Bez znaczenia
    > Uznali ... gwarant naprawia i jak naprawi, to sprzet odesla.
    > Zauwaz, ze ustawa nie mowi, ze maja w terminie 14 dni sprzet
    > naprawic - tylko ustosunkowac :-)
    Jeśli w terminie 14 dni nie ustosunkują się to uznali żądanie. Żądaniem był zwrot
    gotówki
    A wg ich strony sprzęt "w autoryzowanym serwisie, proszę oczekiwać na zakończenie
    czynności serwisowych"
    >
    > Gorzej, jak gwarant stwierdzi, ze sprzet jednak zalany byl i naprawy
    > odmawia - tzn dla klienta lepiej, pieniadze do zwrotu.
    Z gwarantem nie zamierzam podejmować dyskusji.
    >
    > No chyba, ze jednak nie, bo rozne cuda nasze sady potrafily orzec :-)
    Decathlon nie tak dawno 15 dnia odpisał że "uszkodzenie mechaniczne z winy
    użytkownika(moim zdane to dyskusyjne było)ale dla dobrej dalszej współpracy....
    naprawią na swój koszt"
    Odpisałem że w terminie 14dni nie ustosunkowali się więc uznali żądanie- zwrot kasy
    lub nowy rower. I nie był to rower za 500zl tylko sporo sporo droższy
    Na drugi dzień info że mam się zgłosić po kasę. Oczywiście u nich kupiłem kolejny
    rower;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1