  • Data: 2016-07-01 15:48:29
    Temat: Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    .org...
    On 2016-07-01, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >No jest to jednak jakaś miara. Lepsza niż żadna. :)

    Jak sie kupilo 100 sztuk, czy chocby 10, i polowa padla, to jest to
    jakas podstawa do dochodzenia swego.

    Jak kupujesz jeden i padl ... o co chodzi, panu padl, innym nie,
    sprzet naprawde ma 100 tys h MTBF ..

    >Zazwyczaj naprawialny. :) Myślę, że najczęściej padają kondensatory,
    >te się da nawet lutownicą wymienić. :)

    Z duzym trudem. A producent takiej naprawy nie przewiduje, tylko caly
    sprzet wymieni.
    I w tym momencie BF troche przestaje pasowac ... choc jesli po
    wymianie gwarancja biegnie na nowo, to pasuje calkiem dobrze.
    Ale gwarancja to nie rekojmia ...

    J.