eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności? › Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
  • Data: 2016-07-01 17:02:50
    Temat: Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu piątek, 1 lipca 2016 16:52:13 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > I nawet napisali to na pismie ... to na moj gust ustosunkowali sie
    > juz dwa tygodnie temu :-)
    A no tym tokiem myślenia to 5min po moim wyjściu ze sklepu się ustosunkowali-"sprzęt
    zostanie wysłany do serwisu- zamówiony kurier"
    >.
    > Ja rozumiem, ale jak gwarant naprawi, to dostaniesz sprzet sprawny i
    > sprawa jest zalatwiona, chocby nawet naprawa trwala miesiac.
    Domagałem się zwrotu kasy- nie ustosunkowali się w terminie 14dni znaczy żadane
    uznali.
    Tak samo w banku reklamacje złożysz bo 1grosz za mało odsetek bank aluczył i będziesz
    domagał się 100000zl- bank w terminie 30dni nie rozpatrzy- znaczy uznał żądanie.
    Status w systemie transakcyjnym banku- "reklamacja w teakcie rozpatrywana" nie jest
    równoznaczny z ustosunkowaniem się
    > Jak gwarant po tych 2 tygodniach dojdzie do wniosku, ze to jednak z
    > winy klienta usterka, to sklep ma kiepsko.
    A to już mnie mało obchodzi.
    > Co nie znaczy, ze kazdy cie tak potraktuje.
    Są jeszcze PRPK czy sądy chociażby.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1