  • Data: 2016-07-01 16:52:04
    Temat: Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:386855dd-3fbb-472c-af7b-4f538eb329f3@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 1 lipca 2016 15:42:45 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    >Bez znaczenia

    >Jeśli w terminie 14 dni nie ustosunkują się to uznali żądanie.
    >Żądaniem był zwrot gotówki
    >A wg ich strony sprzęt "w autoryzowanym serwisie, proszę oczekiwać na
    >zakończenie czynności serwisowych"

    I nawet napisali to na pismie ... to na moj gust ustosunkowali sie
    juz dwa tygodnie temu :-)

    >Z gwarantem nie zamierzam podejmować dyskusji.

    Ja rozumiem, ale jak gwarant naprawi, to dostaniesz sprzet sprawny i
    sprawa jest zalatwiona, chocby nawet naprawa trwala miesiac.
    Jak gwarant po tych 2 tygodniach dojdzie do wniosku, ze to jednak z
    winy klienta usterka, to sklep ma kiepsko.

    >Decathlon nie tak dawno 15 dnia odpisał że "uszkodzenie mechaniczne z
    >winy użytkownika(moim zdane to dyskusyjne było)ale dla dobrej dalszej
    >współpracy.... naprawią na swój koszt"
    >Odpisałem że w terminie 14dni nie ustosunkowali się więc uznali
    >żądanie- zwrot kasy lub nowy rower. I nie był to rower za 500zl tylko
    >sporo sporo droższy
    >Na drugi dzień info że mam się zgłosić po kasę. Oczywiście u nich
    >kupiłem kolejny rower;)

    Co nie znaczy, ze kazdy cie tak potraktuje.

    J.