  • Data: 2016-07-04 18:23:37
    Temat: Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris napisał(a) :
    > Sprawa o tyle istotna że dzisiaj mija 14 dzień i jeśli dzisiaj sprzedawca nie da
    odpowiedzi to zgodnie z przepisami odnośnie niezgodności uznał zadanie. Co do
    gwarancji chyba tak sztywnych terminów niem.

    Którymi przepisami?
    W grudniu 2014 zmieniły się na niekorzyść. Jak nie napiszesz w jakim
    terminie żądasz odpowiedzi, to mogą ją dać kiedy zechcą.
    Na razie tylko przeglądnąłem na szybko stronę:
    https://prokonsumencki.pl/blog/reklamacja-towaru-prz
    ez-konsumenta-przed-i-po-25-grudnia-2014-roku-czyli-
    co-zmieni-nowa-ustawa-o-prawach-konsumenta/

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1