eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja obuwiaRe: Reklamacja obuwia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.gigane
    ws.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!z35g2000yqd.googlegroups.com!not-f
    or-mail
    From: tadek <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja obuwia
    Date: Fri, 26 Feb 2010 06:26:00 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 38
    Message-ID: <b...@z...googlegroups.com>
    References: <9...@a...googlegroups.com>
    <4...@z...router>
    <X...@1...0.0.1>
    <a...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: 195.212.74.98
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1267194360 27011 127.0.0.1 (26 Feb 2010 14:26:00 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Feb 2010 14:26:00 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: z35g2000yqd.googlegroups.com; posting-host=195.212.74.98;
    posting-account=Xvk0rQoAAACbwx3-PReLlCPqC9kS2alE
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.0 DEFRHPXY0004
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR
    3.5.30729; InfoPath.1),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:629872
    [ ukryj nagłówki ]

    On 26 Lut, 14:43, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:
    > On 2010-02-26, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    >
    > > Użytkownik Marcin Debowski a...@I...ml1.net ...
    >
    > >>> Nie chce tamtych butow - chce zwrot pieniedzy. Co zrobic w tej
    > >>> sprawie? Napisać pismo i dostrczyc do sklepu? Jakimi argumentami
    > >>> przemowic do producenta aby dopiąć swego? Dziękuję za pomoc. Nie
    > >>> ukrywam, liczylem że po 3-ciej reklamacji otrzymam zwrot pieniędzy
    > >>> badz nowe buty. W tej chwili jestem rozgoryczony i chce tylko
    > >>> pieniedzy.
    >
    > >> Jesli reklamowałeś z tyt. niezgodności z umową, to z praktycznego p.
    > >> widzenia masz szczęście, że sprzedawca w ogóle chce to tak sam z siebie
    > >> naprawiac.
    >
    > Minelo 6-miesięcy od zakupu, wiec ciężar udowodnienia istnienia wady w
    > chwili zakupu spoczywa na kupującym. W przypadku butów używanych prawie
    > 1.5 roku udowodnienie tej wady może być dość problematyczne. Scenariusz
    > mówgłby wiec wygladac tak, ze sprzedawca powie, że nie uważa, aby taka
    > wada istniała i niech się teraz kupujący włóczy po sądach i udowania, że
    > jednak istniała i obecna usterka jest jej konsekwencją.
    >
    > --
    > Marcin

    a tak przy okazji odklejajaca sie podeszwa Twoim zdaniem nie jest wada
    istotna? 3 razy naprawiali - wiec smiem przypuszczac ze za 4 razym
    bedzie podobnie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1