  • Data: 2010-02-26 19:31:07
    Temat: Re: Reklamacja obuwia
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Debowski a...@I...ml1.net ...

    > Niekoniecznie (werbalnie, głośno i na piśmie) - wystarczy, że jest to
    > typowa cecha takich produktów. Weź dla przykładu takie mięso. Wada ma
    > istnieć w momencie wydania. Łatwość psucia jest tu powszechnie znaną
    > cechą takiego towaru a nie wadą i nie wymaga osobnych zastrzeżeń.

    chcesz powiedziec, ze powrzechna jest wiedza, iz buty rozwalaja sie po roku
    uzytkowania?
    Całe szczescie ze moje conajmniej 8-letnie adidasy tego nie wiedza...
    Albo 5-letnie sandały :)
    I wszystkie inne ponad dwuletnie buty.

    Ja rozumiem, jak ktos ma jakas wade stopy i "rozchodzi" dziwnie buty, ale
    przy normalnym uzytkowaniu?