eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja obuwiaRe: Reklamacja obuwia
  • Data: 2010-02-26 14:27:51
    Temat: Re: Reklamacja obuwia
    Od: wirefree <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    tadek pisze:
    > On 26 Lut, 14:43, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:
    >> On 2010-02-26, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    >>
    >>> Użytkownik Marcin Debowski a...@I...ml1.net ...
    >>>>> Nie chce tamtych butow - chce zwrot pieniedzy. Co zrobic w tej
    >>>>> sprawie? Napisać pismo i dostrczyc do sklepu? Jakimi argumentami
    >>>>> przemowic do producenta aby dopiąć swego? Dziękuję za pomoc. Nie
    >>>>> ukrywam, liczylem że po 3-ciej reklamacji otrzymam zwrot pieniędzy
    >>>>> badz nowe buty. W tej chwili jestem rozgoryczony i chce tylko
    >>>>> pieniedzy.
    >>>> Jesli reklamowałeś z tyt. niezgodności z umową, to z praktycznego p.
    >>>> widzenia masz szczęście, że sprzedawca w ogóle chce to tak sam z siebie
    >>>> naprawiac.
    >> Minelo 6-miesięcy od zakupu, wiec ciężar udowodnienia istnienia wady w
    >> chwili zakupu spoczywa na kupującym. W przypadku butów używanych prawie
    >> 1.5 roku udowodnienie tej wady może być dość problematyczne. Scenariusz
    >> mówgłby wiec wygladac tak, ze sprzedawca powie, że nie uważa, aby taka
    >> wada istniała i niech się teraz kupujący włóczy po sądach i udowania, że
    >> jednak istniała i obecna usterka jest jej konsekwencją.
    >>
    >> --
    >> Marcin
    >
    > a tak przy okazji odklejajaca sie podeszwa Twoim zdaniem nie jest wada
    > istotna? 3 razy naprawiali - wiec smiem przypuszczac ze za 4 razym
    > bedzie podobnie.





    A kto chodzi w zimie w letnim obuwiu ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1