eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, naprawa w serwisie... › Re: Reklamacja, naprawa w serwisie...
  • Data: 2008-06-09 19:07:37
    Temat: Re: Reklamacja, naprawa w serwisie...
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Kupiłem notebooka (w X.2007). W kwietniu nie chciał się włączyć. Wysłałem do
    >> serwisu producenta, po 14 dniach przyjechał z powrotem. Niestety, nadal
    >> uszkodzony. Odesłałem. Dziś wrócił. Uszkodzony. Nie mam siły się dalej bawić
    >> w kotka i myszkę, chcę oddać sprzęt i żądać zwrotu pieniędzy. Mogę? Na jakiej
    >> podstawie?
    >>
    >
    > Możesz - na podstawie niezgodności towaru z umową. Jeśli sprzedawca się nie
    > zgodzi to założysz sprawę w sądzie.

    Pod warunkiem:
    1. że jest konsumentem
    2. usterkę wykrył po 9 kwietnia (na dzień dzisiejszy); na reklamację ma 2
    miesiące o stwiedzenia tej niezgodności

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1