  • Data: 2008-06-11 12:23:44
    Temat: Re: Reklamacja, naprawa w serwisie..
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Tak czy inaczej laptop został nabyty do celów prywatnych i do takowych był
    >używany.

    Nawet nie zakładałem, że pracujesz w firmie państwowej i laptop był dla nich!
    Prywatny laptop może być używany przez Ciebie w DG (prywatnej) lub do
    wykonywania innych umow (zlecenia, o dzieło).

    >Ale usterka została ZGŁOSZONA od razu, więc nie bardzo wiem, gdzie widzisz
    >problem? Gwarantem jest producent (HP) i do niego zostało to zgłoszone.

    A co ma gwarant do odpowiedzialności sprzedawcy? Równie dobrze co HP mogłeś
    złosić to CANON-owi.
    Pytanie podstawowe: z jakiego tytułu chesz reklamować towar?

    >Sklep twierdzi, że producent jest gwarantem i do niego należy zawsze zgłaszać
    >wszelkie usterki.

    Jak chcieli pozbyćsięproblemu, to tak powiedzieli. A Ty nie znając swoich praw
    dałeś się najprawdopodobniej się zbyć.