eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, naprawa w serwisie...Re: Reklamacja, naprawa w serwisie..
  • Data: 2008-06-11 12:23:44
    Temat: Re: Reklamacja, naprawa w serwisie..
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Nie musi być kupowany na firmę, byś nie był konsumentem. Laptop nie może być
    >> nabyty w celach gospodarczych lub zawodowych. Jesli robisz na nim strony WWW,
    >> które potem sprzedajesz, to też nie spełnisz warunku bycia konsumentem w
    >> rozumieniu ustawy.
    >
    >Tak czy inaczej laptop został nabyty do celów prywatnych i do takowych był
    >używany.

    Nawet nie zakładałem, że pracujesz w firmie państwowej i laptop był dla nich!
    Prywatny laptop może być używany przez Ciebie w DG (prywatnej) lub do
    wykonywania innych umow (zlecenia, o dzieło).

    >> Skoro wczesniej, to tym gorzej dla Ciebie. Masz 2 misiące od wykrycia wady na
    >> zawiadomienie sprzedawcy.
    >Ale usterka została ZGŁOSZONA od razu, więc nie bardzo wiem, gdzie widzisz
    >problem? Gwarantem jest producent (HP) i do niego zostało to zgłoszone.

    A co ma gwarant do odpowiedzialności sprzedawcy? Równie dobrze co HP mogłeś
    złosić to CANON-owi.
    Pytanie podstawowe: z jakiego tytułu chesz reklamować towar?


    >>> Na stronie HP w profilu jest cała historia zgłoszeń, sięga ona grudnia 2007
    >>> roku.
    >>
    >> A to sprzedawcą dla Ciebie było HP?
    >
    >Sklep twierdzi, że producent jest gwarantem i do niego należy zawsze zgłaszać
    >wszelkie usterki.

    Jak chcieli pozbyćsięproblemu, to tak powiedzieli. A Ty nie znając swoich praw
    dałeś się najprawdopodobniej się zbyć.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1