  • Data: 2008-06-12 09:31:39
    Temat: Re: Reklamacja, naprawa w serwisie..
    Od: gollum <n...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przykładowo mam kompa "na stanie DG" - przecież on jest jak najbardziej
    > prywatny i używany w celach jak najbardziej prywatnych :D
    > I ów prywatny, używany w prywatnych celach pecet, nijak nie kwalifikuje
    > się ("w razie gdyby") do reklamacji konsumenckiej.

    No niestety, nadal się mylisz. Doprecyzuję - laptop używany jest
    wyłącznie w celach prywatnych, NIE ZAROBKOWYCH. Nie czerpię z niego
    żadnych korzyści - do celów zarobkowych posiadam inne komputery
    (stacjonarne).

    > Obawiam się, że to może być wręcz przeszkoda.
    > Jak pisze Ci sympatyczna_poczta, konsument ma prawo *wyboru*.
    > Pytaniem jest, czy może zmienić podstawę reklamacji *w trakcie* jej
    > realizacji?
    > Bo patrzę na taką linię oporu sprzedawcy: "podjął Pan reklamację
    > z wykorzystaniem gwarancji; reklamacja ta została rozpoczęta
    > i *nie jest zakończona*"!

    Też mi przyszło to niestety do głowy. Ale patrząc na to z innej strony -
    sprzęt był dwa razy nieskutecznie naprawiany, gwarancja mówi o
    MOŻLIWOŚCI WYBORU - naprawa lub wymiana na inny, parametrami nie gorszy.
    A oni - pomimo mojej pisemnej deklaracji dołączonej do reklamacji, że
    nie chcę, aby go naprawiali, że chcę inny, sprawny egzemplarz - odesłali
    mi po raz kolejny uszkodzony sprzęt. Jak się do tego ma moja "możliwość
    wyboru"?

    > To zależy... jak chce się skorzystać z "niezgodności", to uderza się
    > do sklepu!

    Tutaj przyznaję rację. Tylko miałem nadzieję na naprawienie usterki...

    Tak czy inaczej - sprzęt został odesłany do sklepu. W dniu dzisiejszym
    status reklamacji brzmi: "Przekazano do serwisu zewnętrznego". Czyli
    jednak sami naprawiać nie będą, przekazali do HP. To sugeruje kolejną
    naprawę, pewnie za kilkanaście dni okaże się, czy skuteczną...