  • Data: 2008-06-11 21:35:37
    Temat: Re: Reklamacja, naprawa w serwisie..
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Jun 2008, gollum wrote:
    [...nie do mnie...]

    > Laptop jest używany wyłącznie w celach prywatnych - czy to dostatecznie
    > rozwiewa Twoje wątpliwości?

    IMHO należy "odpowiednie dać rzeczy słowo" metodą "język giętki"
    czy podobną (Słowacki albo Norwid albo siakoś tak).
    Znaczy zaparłeś się nie o tę belkę co trzeba :)
    Niemal na pewno masz na myśli to, że uzywasz tego notebooka w celach
    OSOBISTYCH. Równie prywatnych, jak np. zawodowe, a gospodarcze
    w szczególności (znaczy też PRYWATNE).

    Przykładowo mam kompa "na stanie DG" - przecież on jest jak najbardziej
    prywatny i używany w celach jak najbardziej prywatnych :D
    I ów prywatny, używany w prywatnych celach pecet, nijak nie kwalifikuje
    się ("w razie gdyby") do reklamacji konsumenckiej.

    > Podejrzewam, że z niezgodności towaru z umową. Dwukrotna naprawa gwarancyjna
    > (na podstawie faktu, iż notebook był dwa razy wysłany do serwisu HP, a nie do
    > sprzedawcy) nie przyniosła oczekiwanego skutku - usunięcia usterki.

    Obawiam się, że to może być wręcz przeszkoda.
    Jak pisze Ci sympatyczna_poczta, konsument ma prawo *wyboru*.
    Pytaniem jest, czy może zmienić podstawę reklamacji *w trakcie* jej
    realizacji?
    Bo patrzę na taką linię oporu sprzedawcy: "podjął Pan reklamację
    z wykorzystaniem gwarancji; reklamacja ta została rozpoczęta
    i *nie jest zakończona*"!

    > Ale chyba jak coś się psuje, najpierw się wysyła do serwisu, prawda?

    To zależy... jak chce się skorzystać z "niezgodności", to uderza się
    do sklepu!

    pzdr, Gotfryd