  • Data: 2008-06-11 12:34:16
    Temat: Re: Reklamacja, naprawa w serwisie..
    Od: gollum <n...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nawet nie zakładałem, że pracujesz w firmie państwowej i laptop był dla
    > nich!
    > Prywatny laptop może być używany przez Ciebie w DG (prywatnej) lub do
    > wykonywania innych umow (zlecenia, o dzieło).

    Laptop jest używany wyłącznie w celach prywatnych - czy to dostatecznie
    rozwiewa Twoje wątpliwości?

    > A co ma gwarant do odpowiedzialności sprzedawcy? Równie dobrze co HP
    > mogłeś złosić to CANON-owi.
    > Pytanie podstawowe: z jakiego tytułu chesz reklamować towar?

    Podejrzewam, że z niezgodności towaru z umową. Dwukrotna naprawa
    gwarancyjna (na podstawie faktu, iż notebook był dwa razy wysłany do
    serwisu HP, a nie do sprzedawcy) nie przyniosła oczekiwanego skutku -
    usunięcia usterki.
    Ale chyba jak coś się psuje, najpierw się wysyła do serwisu, prawda? Nie
    mogłem przypuszczać, że po dwóch naprawach sprzęt nadal będzie niesprawny.

    > Jak chcieli pozbyćsięproblemu, to tak powiedzieli. A Ty nie znając
    > swoich praw dałeś się najprawdopodobniej się zbyć.

    Nie dałem się zbyć, pogooglałem trochę, i w efekcie sprzęt z odpowiednim
    pismem pojechal do Komputronika, a nie do HP. Licząc od dnia
    wczorajszego, mają jeszcze 13 dni na odpowiedź.