eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, naprawa w serwisie... › Re: Reklamacja, naprawa w serwisie..
  • Data: 2008-06-11 17:18:28
    Temat: Re: Reklamacja, naprawa w serwisie..
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >Laptop jest używany wyłącznie w celach prywatnych - czy to dostatecznie
    >rozwiewa Twoje wątpliwości?

    Domyślam się co masz na myśli. Twoja definicja PRYWATNIE jest jednak nie do
    końca poprawna? Kasa fiskalna w sklepie należącym do Henryka Kowalskiego też
    jest jego PRYWATNĄ kasą fiskalną. Nalezy do niego, nie jest państwową kasą
    fiskalną.

    >> A co ma gwarant do odpowiedzialności sprzedawcy? Równie dobrze co HP mogłeś
    >> złosić to CANON-owi.
    >> Pytanie podstawowe: z jakiego tytułu chesz reklamować towar?

    >Podejrzewam, że z niezgodności towaru z umową. Dwukrotna naprawa gwarancyjna
    >(na podstawie faktu, iż notebook był dwa razy wysłany do serwisu HP, a nie do
    >sprzedawcy) nie przyniosła oczekiwanego skutku - usunięcia usterki.

    To piszesz pismo reklamacyjne i zanosisz sprzedaqwcy razem ze sprzętem. Sam
    jednak przyznałes, że o usterce wiedziałes już ponad 2 miesiace temu. Sprzedawca
    ma podstawę odesłać Ciebie z kwitkiem ze wzgledu na niezachowanie terminu na
    zlożenie reklamacji.

    >Ale chyba jak coś się psuje, najpierw się wysyła do serwisu, prawda? Nie mogłem
    >przypuszczać, że po dwóch naprawach sprzęt nadal będzie niesprawny.

    Masz *prawo* wyboru. To Twoje prawo, nie sprzedawcy! W przypadku konsumentów
    często gwarancje bywajamneij korzystne od uprawnień ustawowych.

    >>> Sklep twierdzi, że producent jest gwarantem i do niego należy zawsze
    >>> zgłaszać wszelkie usterki.
    >>
    >> Jak chcieli pozbyć się problemu, to tak powiedzieli. A Ty nie znając swoich
    >> praw dałeś się najprawdopodobniej się zbyć.
    >
    >Nie dałem się zbyć, pogooglałem trochę, i w efekcie sprzęt z odpowiednim pismem
    >pojechal do Komputronika, a nie do HP. Licząc od dnia wczorajszego, mają
    >jeszcze 13 dni na odpowiedź.

    Pamietaj, że na *odpowiedź*, a nie na spełnienie Twoich *oczekiwań*.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1