  • Data: 2008-06-10 13:27:30
    Temat: Re: Reklamacja, naprawa w serwisie..
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Konsumentem jestem, laptop nie był kupowany na firmę.

    Nie musi być kupowany na firmę, byś nie był konsumentem. Laptop nie może być
    nabyty w celach gospodarczych lub zawodowych. Jesli robisz na nim strony WWW,
    które potem sprzedajesz, to też nie spełnisz warunku bycia konsumentem w
    rozumieniu ustawy.

    >Usterka została wykryta wcześniej, najpierw próbowałem telefonicznie uzyskać
    >informację, jak rozwiązać ten problem. Zresztą wówczas był problem, że laptop
    >podczas pracy na baterii po kilkunastu minutach przestawał reagować - robił się
    >czarny ekran. Dopiero po około 2 miesiącach przestał się w ogóle włączać.

    Skoro wczesniej, to tym gorzej dla Ciebie. Masz 2 misiące od wykrycia wady na
    zawiadomienie sprzedawcy.

    >Na stronie HP w profilu jest cała historia zgłoszeń, sięga ona grudnia 2007
    >roku.

    A to sprzedawcą dla Ciebie było HP?

    >Pytanie: z żądaniem zwrotu gotówki zwracać się do sprzedawcy (Komputronik), czy
    >do producenta i gwaranta (HP)?

    Można i do konkurencji, tylko co to da? Jedyną szansą spełnienia takich żądań
    będzie dobra wola osoby, do której się zwrócisz.