eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, naprawa w serwisie... › Re: Reklamacja, naprawa w serwisie..
  • Data: 2008-06-09 19:41:54
    Temat: Re: Reklamacja, naprawa w serwisie..
    Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:g2jv1o$bik$1@news.onet.pl...
    >>> Kupiłem notebooka (w X.2007). W kwietniu nie chciał się włączyć. Wysłałem do
    >>> serwisu producenta, po 14 dniach przyjechał z powrotem. Niestety, nadal
    >>> uszkodzony. Odesłałem. Dziś wrócił. Uszkodzony. Nie mam siły się dalej bawić
    >>> w kotka i myszkę, chcę oddać sprzęt i żądać zwrotu pieniędzy. Mogę? Na
    >>> jakiej podstawie?
    >>>
    >>
    >> Możesz - na podstawie niezgodności towaru z umową. Jeśli sprzedawca się nie
    >> zgodzi to założysz sprawę w sądzie.
    >
    > Pod warunkiem:
    > 1. że jest konsumentem
    > 2. usterkę wykrył po 9 kwietnia (na dzień dzisiejszy); na reklamację ma 2
    > miesiące o stwiedzenia tej niezgodności

    a że minęło pół roku to jeszcze będzie musiał udowodnić, że wada istniała w
    momencie zakupu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1