eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, naprawa w serwisie... › Re: Reklamacja, naprawa w serwisie...
  • Data: 2008-06-09 15:18:55
    Temat: Re: Reklamacja, naprawa w serwisie...
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    Użytkownik "gollum" <n...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:g2j7va$790$1@news.ats.pl...
    > Kupiłem notebooka (w X.2007). W kwietniu nie chciał się włączyć. Wysłałem
    > do serwisu producenta, po 14 dniach przyjechał z powrotem. Niestety, nadal
    > uszkodzony. Odesłałem. Dziś wrócił. Uszkodzony. Nie mam siły się dalej
    > bawić w kotka i myszkę, chcę oddać sprzęt i żądać zwrotu pieniędzy. Mogę?
    > Na jakiej podstawie?
    >

    Możesz - na podstawie niezgodności towaru z umową. Jeśli sprzedawca się nie
    zgodzi to założysz sprawę w sądzie.

    > Jeśli to w czymś pomoże, notebook jest marki HP.

    Bez różnicy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1