eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, naprawa w serwisie... › Reklamacja, naprawa w serwisie...
  • Data: 2008-06-09 12:33:58
    Temat: Reklamacja, naprawa w serwisie...
    Od: gollum <n...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kupiłem notebooka (w X.2007). W kwietniu nie chciał się włączyć.
    Wysłałem do serwisu producenta, po 14 dniach przyjechał z powrotem.
    Niestety, nadal uszkodzony. Odesłałem. Dziś wrócił. Uszkodzony. Nie mam
    siły się dalej bawić w kotka i myszkę, chcę oddać sprzęt i żądać zwrotu
    pieniędzy. Mogę? Na jakiej podstawie?

    Jeśli to w czymś pomoże, notebook jest marki HP.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1