eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, kto rozpatruje › Re: Reklamacja, kto rozpatruje
  • X-Received: by 10.140.28.136 with SMTP id 8mr718324qgz.15.1458564117277; Mon, 21 Mar
    2016 05:41:57 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.28.136 with SMTP id 8mr718324qgz.15.1458564117277; Mon, 21 Mar
    2016 05:41:57 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com
    !news.glorb.com!nt3no3513486igb.0!news-out.google.com!h70ni314qge.0!nntp.google
    .com!w104no7766220qge.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!
    not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 21 Mar 2016 05:41:57 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <ncopeu$1c7$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.212.242.200;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 91.212.242.200
    References: <b...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <ncoa8i$ghj$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <ncoo1i$v91$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <ncopeu$1c7$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 21 Mar 2016 12:41:57 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:754644
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 13:29:19 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    >
    > Ty tu po radę przyszedłeś, czy po wpierdol?
    Jeśli nie potrafisz odpowiedzieć na pytanie to nie odpowiadaj wcale zamiast rozmydlać
    temat jakimiś pobocznymi wątkami
    > To daj link do e-sklepu, podaj adres sklepu stacjonarnego, to wówczas
    > zobaczymy. Trzeba też zapoznać się z regulaminami.

    Do zgłoszenia roszczenia z tytułu niezgodności z umowa regulaminy chyba niewiele
    wnoszą.
    Ale powtórzę: przedmiot został dostarczony do sklepu, roszczenie zostało zgłoszone do
    sklepu(poprzez formularz kontaktowy) Tego nikt nie kwestionuje
    Czy w tej sytuacji mają obowiązek udzielić mi odpowiedzi w ustawowym terminie?
    Czy może jednak powinienem jak sugerują złożyć roszczenie fizycznie w ich sklepie?
    Czy nie udzielenie odpowiedzi w terminie 14(?) dni będzie równoznaczne z uznaniem
    moich żądań?
    > Bo jak tak będziesz cykać wiadomości, i jeszcze obrażać wszystkich
    > naokoło, to spadaj - bierz 2 stówki i idź sobie na miasto do jakiejś
    > kancelarii po poradę.
    I trafię na kolejnego inteligentnego inaczej;)
    A tak na poważnie w takich sprawach można iść do powiatowego rzecznika praw
    konsumenta czy jak to się tam nazywa i 2 stówki tam niepotrzebne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1