  • Data: 2016-03-22 08:50:57
    Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 22 marca 2016 08:24:51 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Nie wiem i nie chcę zgadywać. Facet nawet zadać pytania nie umie, a
    > struga ważniaka.
    Pytam czy powinienm pismo reklamacyjne złożyc dop sklepu czy wystarczy via net a
    Tqoja odpowiedź to:
    "Art. 56(12). § 1. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest
    obowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w
    umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym
    rzecz została wydana kupującemu."

    Kolejne Twoje posty to

    "To znaczy co, rzuciłeś im na ladę i odwróciłeś się na pięcie?" gdzie to czy
    dostarczyłem przedmiot czy nie i w jaki sposób oraz gdzie nie było tematem pytania.

    Kolejna Twoja twórczość to pytanie o wpierdol i regulamin sklepu . Akurat regulamin
    sklepu nie ma tu raczej żadnego znaczenia w kontekście pytania a nawet jak uważasz że
    ma znaczenie to może rozwiń jakie.
    Dalszej Twojej twórczości cytował nie będę.