eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, kto rozpatruje › Re: Reklamacja, kto rozpatruje
  • Data: 2016-03-21 13:50:56
    Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 13:43:34 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Za mało danych do udzielenia odpowiedzi.
    Dobra.
    Opiszmy to na przykładzie odkurzacza np.
    Odkurzacz kupiony w sklepie stacjonarnym
    Przestał działać.
    Został zawieziony do sklepu gdzie sprzedawca potwierdził że nie działa
    Zapytał czy zgłoszenie z tytułu rękojmi(czy jak to się tam teraz nazywa) czy
    gwarancji
    Na miejscu osoba która dostarczyła sprzęt decyzji nie podjęła
    Zgłoszenie zostało wysłane poprzez formularz kontaktowy na stronie firmy/właściciela
    sklepu.
    Czy w tej sytuacji mają obowiązek udzielić mi odpowiedzi w ustawowym terminie?
    Czy może jednak powinienem jak sugerują złożyć roszczenie fizycznie w ich sklepie?
    Czy nie udzielenie odpowiedzi w terminie 14(?) dni będzie równoznaczne z uznaniem
    moich żądań?






    >
    > >> Bo jak tak będziesz cykać wiadomości, i jeszcze obrażać wszystkich
    > >> naokoło, to spadaj - bierz 2 stówki i idź sobie na miasto do jakiejś
    > >> kancelarii po poradę.
    > > I trafię na kolejnego inteligentnego inaczej;)
    > > A tak na poważnie w takich sprawach można iść do powiatowego rzecznika praw
    konsumenta czy jak to się tam nazywa i 2 stówki tam niepotrzebne.
    >
    > To idź i nie zawracaj dupy.
    >
    > --
    > Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1