eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja a opakowanie › Re: Reklamacja a opakowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Maseł <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja a opakowanie
    Date: Sun, 11 Sep 2011 12:46:04 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 22
    Message-ID: <8...@m...cs.put.poznan.pl>
    References: <0...@b...poznan.pl>
    <4e65d026$0$3499$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1109061115380.2196@quad>
    <4e65ea3a$0$3506$65785112@news.neostrada.pl> <j44q4j$u4h$1@news.onet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1109061439210.3716@quad> <j4553j$f03$1@news.onet.pl>
    <j459rj$55u$1@mx1.internetia.pl> <Pine.WNT.4.64.1109062111540.696@quad>
    <a...@m...cs.put.poznan.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1109090014100.1552@quad>
    <b...@m...cs.put.poznan.pl>
    <4e6c6d31$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-95-41-186-143.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1315738215 13687 95.41.186.143 (11 Sep 2011 10:50:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Sep 2011 10:50:15 +0000 (UTC)
    X-User: masel
    In-Reply-To: <4e6c6d31$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:6.0.2) Gecko/20110902
    Thunderbird/6.0.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:687675
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-09-11 10:11, mvoicem pisze:
    > Tylko po co wtedy bawić się w coś takiego, skoro jest dowód zakupu na
    > którym można (a chyba nawet powinno się) wyspecyfikować jaki to pendrive.
    >
    > Takie samo prawdopodobieństwo że klient ma identyczny produkt kupiony
    > gdzie indziej i przyjdzie z "naszym" paragonem/fakturą i "nienaszym"
    > produktem ....

    Widzisz - paragon, czy faktura, a gwarancja (karta gwarancyjna) to dwie
    rozne rzeczy. Paragony blakną, faktury daje ksiegowej, a gwarancja,
    jezeli jest akceptowana bez zadnego z tych pierwszych to dla mnie super
    sprawa :-) .

    Ale o czym my tu wogole piszemy - gwarancja jest dobrowolna, wiec
    sprzedawca uznal, ze wymaga pudelka, klient to zaakceptowal, a teraz ma
    o to pretensje... O wymogu posiadania pudelka mogl sie dowiedziec zanim
    kupil towar u tego konkretnie sprzedawcy i jak mu sie nie podoba, to
    mogl kupic gdzie indziej...

    Pozdro

    Maseł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1