eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja a opakowanie › Re: Reklamacja a opakowanie
  • Data: 2011-09-12 10:57:22
    Temat: Re: Reklamacja a opakowanie
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-09-12 12:18, mvoicem pisze:
    [...]
    >> Widzisz - paragon, czy faktura, a gwarancja (karta gwarancyjna) to dwie
    >> rozne rzeczy. Paragony blakną,
    > Tym bezpieczniejsze jest to dla sprzedawcy, nie musi bawić się w pudełka
    > ze stickerami.

    :-))

    [...]
    >> a gwarancja,
    >> jezeli jest akceptowana bez zadnego z tych pierwszych to dla mnie super
    >> sprawa :-) .
    > No ja wolę gwarancję akceptowalną w zestawie pendrive+paragon niż w
    > zestawie pendrive-pudełko. Ale ja truskawki cukrem...

    tez tak wole, ale skoro sprzedawca uznal, a klient zaakceptowal...

    > Co nie zmienia faktur że pudełko ze stickerem jest idiotyzmem i warto o
    > tym dyskutować.

    Ale tu niema o czym dyskutowac - jak warunki gwarancji sa idiotyczne, to
    sie idzie gdzie indziej, albo bierze co innego...

    Pozdro

    Maseł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1