  • Data: 2011-09-12 22:55:23
    Temat: Re: Reklamacja a opakowanie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail m...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Widzisz - paragon, czy faktura, a gwarancja (karta gwarancyjna) to
    > dwie rozne rzeczy. Paragony blakną, faktury daje ksiegowej, a
    > gwarancja, jezeli jest akceptowana bez zadnego z tych pierwszych to
    > dla mnie super sprawa :-) .

    a ja wole reklamacje na fakture 0 zawsze moge wziac duplikat

    > Ale o czym my tu wogole piszemy - gwarancja jest dobrowolna, wiec
    > sprzedawca uznal, ze wymaga pudelka, klient to zaakceptowal, a teraz
    > ma o to pretensje... O wymogu posiadania pudelka mogl sie dowiedziec
    > zanim kupil towar u tego konkretnie sprzedawcy i jak mu sie nie
    > podoba, to mogl kupic gdzie indziej...

    skad taki ton?
    zapytanie było o moje prawa.
    Zreszta - jak sie okazało - pudełko nie jest konieczne - nalezy jednak
    skorzystac z rekojmi a nie gwarancji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?