  • Data: 2011-09-12 11:11:38
    Temat: Re: Reklamacja a opakowanie
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-12 09:51, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > A teraz - jaka różnica będzie między posiadaniem faktury/paragonu
    > wystawionego na zakup tego urządzenia, a stikerem? Jaką stiker daje
    > przewagę przy chęci zrobienia podobnego oszustwa?

    Juz Gotfryd napisal - chodzi o statystyke. Najdluzej przechowuje sie
    faktury (bo sa u ksiegowej w segregatorze). Paragony tez ludzie trzymaja
    w roznych pudelkach, czy w szyfladzie w lodowce, a pudelko... Pudelko
    zawadza i sie je wyrzuca. Dalej jest juz prosto- nie a pudelka, nie ma
    gwarancji :-)

    Pozdro

    Maseł