eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja a opakowanie › Re: Reklamacja a opakowanie
  • Data: 2011-09-12 07:51:02
    Temat: Re: Reklamacja a opakowanie
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Maseł pisze:
    >> Jakoś nie dziwię się, że sprzedawca nie jest chętny obsługiwania
    >> roszczeń wobec towarów których on *nie* sprzedał.
    >
    > tez mnie to nie dziwi - jest wiele przedmiotow tego typu, ktore:
    > - sa male,
    > - zapakowane tak, ze bez zniszczenia opakowania nie da sie na nich
    > nakleic stickera,
    > - naklejony sticker odpadlby po 2 dniach uzytkowania
    > - do tego nie posiadaja numerow seryjnych
    > (na przyklad pendrajwy i inne duperele). Wiec nakleja sie sticker na
    > opakowaniu, do tego liczy sie na to, ze niewielkie jest
    > prawdopodobienstwo, ze klient ma identyczny produkt kupiony gdzie
    > indziej i przyjdzie z "naszym" opakowaniem i "nienaszym" produktem....

    A teraz - jaka różnica będzie między posiadaniem faktury/paragonu
    wystawionego na zakup tego urządzenia, a stikerem? Jaką stiker daje
    przewagę przy chęci zrobienia podobnego oszustwa?

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1