eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja a opakowanie › Re: Reklamacja a opakowanie
  • Data: 2011-09-12 10:18:07
    Temat: Re: Reklamacja a opakowanie
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    (11.09.2011 12:46), Maseł wrote:
    > W dniu 2011-09-11 10:11, mvoicem pisze:
    >> Tylko po co wtedy bawić się w coś takiego, skoro jest dowód zakupu na
    >> którym można (a chyba nawet powinno się) wyspecyfikować jaki to pendrive.
    >>
    >> Takie samo prawdopodobieństwo że klient ma identyczny produkt kupiony
    >> gdzie indziej i przyjdzie z "naszym" paragonem/fakturą i "nienaszym"
    >> produktem ....
    >
    > Widzisz - paragon, czy faktura, a gwarancja (karta gwarancyjna) to dwie
    > rozne rzeczy. Paragony blakną,

    Tym bezpieczniejsze jest to dla sprzedawcy, nie musi bawić się w pudełka
    ze stickerami.

    > faktury daje ksiegowej,

    Można poprosić o duplikat, też dowód zakupu.

    > a gwarancja,
    > jezeli jest akceptowana bez zadnego z tych pierwszych to dla mnie super
    > sprawa :-) .

    No ja wolę gwarancję akceptowalną w zestawie pendrive+paragon niż w
    zestawie pendrive-pudełko. Ale ja truskawki cukrem...

    >
    > Ale o czym my tu wogole piszemy - gwarancja jest dobrowolna, wiec
    > sprzedawca uznal, ze wymaga pudelka, klient to zaakceptowal, a teraz ma
    > o to pretensje... O wymogu posiadania pudelka mogl sie dowiedziec zanim
    > kupil towar u tego konkretnie sprzedawcy i jak mu sie nie podoba, to
    > mogl kupic gdzie indziej...

    Oczywiście, widziały gały co brały, chcącemu nie dzieje się krzywda i
    takie tam komunały.

    Co nie zmienia faktur że pudełko ze stickerem jest idiotyzmem i warto o
    tym dyskutować.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1