  • Data: 2011-09-11 10:46:04
    Temat: Re: Reklamacja a opakowanie
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-11 10:11, mvoicem pisze:
    > Tylko po co wtedy bawić się w coś takiego, skoro jest dowód zakupu na
    > którym można (a chyba nawet powinno się) wyspecyfikować jaki to pendrive.
    >
    > Takie samo prawdopodobieństwo że klient ma identyczny produkt kupiony
    > gdzie indziej i przyjdzie z "naszym" paragonem/fakturą i "nienaszym"
    > produktem ....

    Widzisz - paragon, czy faktura, a gwarancja (karta gwarancyjna) to dwie
    rozne rzeczy. Paragony blakną, faktury daje ksiegowej, a gwarancja,
    jezeli jest akceptowana bez zadnego z tych pierwszych to dla mnie super
    sprawa :-) .

    Ale o czym my tu wogole piszemy - gwarancja jest dobrowolna, wiec
    sprzedawca uznal, ze wymaga pudelka, klient to zaakceptowal, a teraz ma
    o to pretensje... O wymogu posiadania pudelka mogl sie dowiedziec zanim
    kupil towar u tego konkretnie sprzedawcy i jak mu sie nie podoba, to
    mogl kupic gdzie indziej...

    Pozdro

    Maseł