  • Data: 2010-04-02 19:17:02
    Temat: Re: Rejestracja samochodu cz 2
    Od: VoyteG <V...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Kwi, 20:22, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > To raczej oczywiste. Ale przecież Urząd nie ma wątpliwości, że
    > przedsiębiorca jest właścicielem pojazdu, bo na niego jest on
    > zarejestrowany.

    Odniosłem wrażenie będąc w Urzędzie, ze skoro są dwa adresy, wiec jest
    niezgodność, wiec niekoniecznie...
    Trudno to zrozumieć, ale inaczej po co weryfikacja zgodności adresu?

    > Gdyby faktura była wystawiona tak, jak piszesz, to faktycznie byłby
    > problem. Ale zasadniczo w nazwie firmy powinno w takim wypadku być imię i
    > nazwisko.

    Na fakturze jest imie i nazwisko i w dowodzie rejestracyjnym tez te
    samo imie i nazwisko, tylko ulice w adresach sa inne :-(

    > Ja jestem podobnego zdania.

    Sprzedający był właścicielem - potwierdzam :-)