  • Data: 2010-04-03 09:33:38
    Temat: Re: Rejestracja samochodu cz 2
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:

    > To raczej oczywiste. Ale przecież Urząd nie ma wątpliwości, że
    > przedsiębiorca jest właścicielem pojazdu, bo na niego jest on
    > zarejestrowany.

    Nie uważasz, że odpowiadanie na post, którego nie rozumiesz mija się z
    celem?
    Poczytaj, pomyśl nad tym co przeczytałeś, a dopiero później pisz.
    Chyba szkoda klawiatury z mojej strony.

    > Zupełnie Cię nie rozumiem. O jakiej innej fakturze piszesz?

    Przeczytaj kilka postów wstecz, to zrozumiesz.
    Jak trzeba będzie to po kilka razy.
    I dopiero później odpowiadaj.

    > Skoro jak autor wątku napisał samochód jest zarejestrowany na
    > przedsiębiorcę, to nie bardzo Twe wątpliwości pojmuję.

    Ano właśnie.
    Zapewniem Cię, że nie z mojej winy.
    Gotfryd jakoś wszystko zrozumiał.

    > Gdyby faktura była wystawiona tak, jak piszesz, to faktycznie byłby
    > problem. Ale zasadniczo w nazwie firmy powinno w takim wypadku być imię i
    > nazwisko.

    I adres.

    > A nie prościej uczynić stosownną wzmiankę na fakturze?

    Może i prościej, ale faktura JUŻ JEST wystawiona i się nie zmieni wstecz.